Povežite se z nami

Novice

iHorror govori o opicah in kinu z nagrajenimi guruji Dan Lemmon in Gino Acevedo

objavljeno

on

Dan Lemmon. Fotografija Frazer Harrison - 2015 Getty Images - Vljudnost slike gettyimages.com & IMDb.com

Intervju z nagrajenim nadzornikom Weta Visual Effects Dan Lemmon

 

Ryan T. Cusick: Hej Dan! Kako si

Dan Lemmon: Kako sem?

PSTN: Dobro mi gre, hvala, ker ste sprejeli moj klic. Mi lahko poveste, kakšno je bilo vaše preteklost, preden ste se ukvarjali z digitalnimi učinki?

D.L.: Prej sem bil študent in odraščal sem v ljubezni do filmov, zlasti znanstvenofantastičnih in akcijskih. Filmi vseh vrst. Ko sem bil otrok, nisem imel veliko možnosti za kino, moja družina ni imela veliko denarja. V poletnem času so imeli program in si lahko kupite knjigo vstopnic za kino. Mislim, da je bil to v bistvu način, da otroke zasedete. Skupaj z nekaterimi sosedskimi otroki smo se spustili v gledališče in tam so bile različne vrste projekcij, nekatere boljše od drugih. Vsake toliko časa bi dobili Gooniesali ET, nekateri od tistih značilnih klasičnih filmov iz 80-ih '. Indiana Jones je bil še en in ta film je bil zame sporen, ker moji starši niso želeli, da ga gledam, vendar smo se vseeno prikradli in videli [smeh].

PSTN: To je čudovito! Obožujem takšne zgodbe. [Smeh]

D.L.: Bila je res posebna stvar, ko smo si morali ogledati film. Ko sem vstopil v srednjo šolo, sem imel prijatelja, ki je čutil enako. Ob koncih tedna smo s 8-milimetrsko video kamero preživljali čas za snemanje kratkih filmov. Moj prijatelj je imel majhno mizo za mešanje zvoka, ki bi jo uporabili, in nato je postal animator, bil je res nadarjen umetnik. Leta in leta je bil animator in umetnik snemalnih knjig pri Simpsonovih, jaz pa sem tu na Novi Zelandiji, kjer delam vizualne učinke.

PSTN: Je bil kdaj kakšen film, ki je kdajkoli "spregovoril" s tabo in si rekel: "To želim početi?"

D.L.: Bila sem nora Vojna zvezd tako kot vsak drugi fant mojih let. Ko sem bil precej mlad Empire prišel ven. Videl sem Empire in original na VHS na dremežnih zabavah. Spomnim se, kdaj Jedi prišel ven. Kakšno leto pred izdajo, o kateri bi lahko govorili vsi moji prijatelji, Vrnitev Jedijev in bili smo tako navdušeni, ko je prvič izšel. To je bilo najbolj kul stvar doslej; ni bilo nobenega razočaranja, ki ga sploh nisem čutil razočaranega, užival sem v vsaki minuti, to je bilo veliko. Ko sem se nekoliko postaral in sem bil v srednji šoli, sta imela dva filma pomemben vpliv. Eden je bil Terminator 2; Bil sem že velik oboževalec Stana Winstona. Kdaj Terminator 2 izšel je, da se igra spreminja v smislu združitve praktičnih učinkov in teh novih digitalnih učinkov; nastalo je samo zameglitev slik. Naslednje leto je bilo Jurski park, in to je bil zame film, zaradi katerega sem rekel, da "to želim početi." Vse, kar sem hotel, je bilo ustvarjati bitja.

PSTN: Spomnim se, da sem videl Jurassic Park prvič sem imel približno dvanajst ali trinajst let in prvi dinozaver na zaslonu je bil neverjetno in zagotovo spremenil igro.

D.L.: Da, [razburljivo] in z partituro Johna Williamsa se film odpre in vas spustijo na to travniško območje, nato pa se ogromno razkrije, obstajajo brontozavri, ki so ravno tam in ni videti kot ustavitev gibanja. Zdaj se ozrete nazaj na film in vidite nekaj stvari, ki bi jih z napredno tehnologijo naredili drugače, vendar še vedno mislim, da se toliko drži tako dobro.

PSTN: Se strinjam in enako Terminator 2 je brezčasen kos in mislim, da se drži prav tako dobro.

D.L.: Všeč mi je, da je v grobih robovih nekaj šarma Ghostbusters in način, kako lahko sestavite zgodbo z uporabo orodij, ki so jih imeli na voljo, če je usposobljena izvedba v tem okviru. Obstaja določena mera neverice, da moraš iti v gledališče, sedeti v temni sobi s kopico drugih ljudi, ki se pretvarjajo, da je resnično življenje, četudi je gledališče, scenografije niso resnične in čas stisnjen, veliko stvari sprejemate. Mislim, da se z učinki lestvica še naprej dviguje in postaja vse manj, kar mora občinstvo izpolniti s svojim umom. Zares dober pripovedovalec na neki način uporablja misli občinstva, da zapolni prazno mesto. Kolikokrat ste si ogledali pošastni film in ste bili popolnoma zasvojeni, potem pa se pokaže, da je pošast popolnoma razočaranje? V vaši glavi se zgodi nekaj, kar je na nek način toliko bogatejše in bolj vznemirljivo kot eksplicitno slikanje celotne slike in mislim, da so to značilnosti čudovitega pripovedovalca zgodb, da zapusti te vrzeli in občinstvo postavi dobra vprašanja in izpolni samih praznih prostorov.

PSTN: Vsekakor. Prav imaš; pripovedovanje zgodb se vrti okoli tega, da si oseba, ki gleda film, dovoli, da v svojih mislih ustvari pošast, in ja, že prej sem bila razočarana [Smeh]. Za Planet opic lahko razložite postopek zajema igralčeve predstave in ga nato nadomestite z opico?

Vojna za Planet of the Apes (2017) Prispevek organizacije 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Vojna za Planet of the Apes (2017) Prispevek organizacije 20th Century Fox & bnlmag.com

 

D.L.: Ja, ideja je v marsičem podobna tradicionalnemu protetičnemu bitju. Igralca uporabljate za vožnjo lika in samo spreminjate videz igralca. To je ena od stvari, ki smo si jo zastavili pri izdelavi Planet of the Apes; bila je tradicija, ki smo jo resnično želeli počastiti z izvirnim letom 1968 Planet of the Apes. John Chambers, nagrado za ličenje je dobil, še preden je bila za oslikavanje oskarja, izumili so posebno kategorijo samo za njegovo delo v tem filmu. Šele približno trinajst let kasneje so uradno izdelali kategorijo ličil, zato je to izjemno. Zamisel, da vzamete igralca, kot je Roddy McDowall, ga postavite na stol, nanesete protetiko in pripomočke ter obsežna ličila, nenadoma pa bi jih spremenili v to bitje, ki ni videti kot Roddy McDowall. Ima svoj videz, na katerega se bo občinstvo odzvalo drugače, kot bi se, če bi bil človeški igralec. Bolj kot je videti kot opica, bolj je odziv občinstva. Vsekakor želimo spoštovati to tradicijo. Eden od izzivov, ko smo se lotili snemanja prvega filma Rise it, naj bi bil zgodba o izvoru, katere namen je bil povedati zgodbo o tem, od kod prihajajo ti super inteligentni opice. Na začetku filma so se morali videti ločljivo od opic, ki bi jih videli v dokumentarcu ali živalskem vrtu. Na žalost je pri ljudeh v suiti tudi z najboljšimi ličili težko doseči, da so videti resnično 100%. Telesna razmerja šimpanzov in ljudi so tako različna. Roke šimpanzov so toliko daljše, noge pa toliko krajše, način pritrditve glave na trup in samo fizična moč ter deleži preostalega telesa pa se toliko razlikujeta, da smo si mislili, da bi jih lahko naredili veliko bolj realistično z digitalnim ustvarjanjem likov. Še vedno smo si želeli, da bi igralci vodili te like in s tem smo v preteklosti z Andyjem Serkisom pri ustvarjanju Golluma imeli veliko uspeha. Toliko je pripeljal do te vloge. Če bi samo glasal v kabini, bi bila to povsem druga stvar. Če je igralec prisoten na sceni, sodeluje z drugimi igralci, da izboljšajo sceno, sodeluje z režiserjem, da izboljša predstave, vsi pač bolje opravljajo svoje delo, ko lahko vsi v sobi igrajo hkrati.

skozi Lord of the Rings, King Kong, in še posebej avatar uporabili smo to tehnologijo, imenovano zajemanje gibanja, in jo nato nekako razširili na tisto, kar imenujemo zajem predstave, ki snema vse, kar igralec počne s svojim telesom in z obrazom, kot to počne, nato pa posname in posname na digitalni znak. Običajno se to zgodi z namenskim prostorom, v bistvu kot z zvočnim odrom, imate veliko opreme, banke računalnikov, imate šestdeset kamer ali tako rekoč - posebne kamere za zajem gibanja, ki vidijo samo nevidno infrardečo svetlobo. Igralce namestite tako, da imajo majhne pike, so odsevne pike in ti majhni odsevniki odsevajo infrardeče luči od kamer nazaj do kamer. Kamere vidijo majhne bele pike, ki se premikajo po črni podlagi, vse kamere pa primerjajo, kaj ve o vseh belih pikah na črni podlagi, in računalnik rekonstruira pike, ki se premikajo v 3D prostoru.

Skozi postopek vzamemo lutko, ki smo jo zgradili tako, da ustreza igralčevim delom, in jo prilagodimo tem pikam, tako da imamo zdaj digitalno lutko igralca, ki se giblje na enak način kot te pike. Obstaja tudi postopek, imenovan retargetiranje, pri katerem gibamo igralci na svoji lutki in ga uporabimo na lutki, ki ustreza značaju, ki ga igrajo. V primeru gibanja Cezarja Andyja Serkisa na lutki in jo nanašamo na lutko Cezar, ki ima daljše roke in krajše noge, in prav v tem je postopek ponovnega ciljanja.

Vojna za Planet of the Apes (2017) Prispevek organizacije 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Vojna za Planet of the Apes (2017) Prispevek organizacije 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Obstaja določeno gibanje, ki ga ne poberemo, kar je del postopka zajemanja zmogljivosti, na primer animacija prstov na rokah in nogah, tiste stvari, ki jih moramo dodati ročno, in jih označimo. Veliko je urejanja, ki ga morajo animatorji pogosto narediti, da izboljšajo podatke in izgledajo stoodstotno pravilni. Animacija obraza je ogromna stvar, imamo nekaj orodij, ki pomagajo analizirati. Te smešne pikice na igralčevem obrazu narišemo skupaj z majhno kamero, ki se pritrdi na njihovo čelado, in zabeleži, kako se te pike premikajo. Računalnik nam lahko da le toliko informacij o tem, kaj te pike pomenijo z vidika izraza obraza, in zahteva, da tiste izurjene oči in roke obraznih animatorjev vstopijo in pokličejo prav te izraze obraza in jim naredijo videz, podoben Andyju Serkisu njegovo igranje na ta dan. To je resnično znanje in to je tisto, kar dekleta in fantje postajajo vedno boljši, saj opravljajo vedno več takšnega dela.

On Planet opic filme, ki smo jih želeli premakniti z namenskega zvočnega odra in to tehnologijo na mestu prenesti na delujočo filmsko scenografijo, to pa je bil povsem drug inženirski in postopkovni cevovod, v katerem smo ugotavljali postopek, v katerem smo morali ugotoviti, kako vzeti sistem, ki običajno ustreza v velikansko sobo z veliko in veliko računalnikov, ki jih lahko traja do nekaj tednov, zato smo morali ugotoviti, kako jo narediti prenosno, in jo nastaviti v delujočem filmu, postavljenem na 15-20 minut.

PSTN: To je čudovito. Koliko ljudi je bilo v vaši ekipi?

D.L.: Na velik dan zajetja imamo verjetno na snemanju približno 30 posadk. Rekel bi, da je pol ducata teh skupnih prisotnosti vizualnih učinkov. Imamo tradicionalne podatke, referenčne fotografe, jaz kot nadzornik vizualnih učinkov, producente, nekaj teh tradicionalnih vlog.

PSTN: Najlepša hvala, ker ste danes govorili z mano, v resnično veselje in upam, da bomo to lahko storili tudi v prihodnje.

D.L.: Užitek je bil moj.

 

Recenzija 'Civil War': Ali je vredno ogleda?

Strani: 1 2 3

Kliknite za komentar

Za objavo komentarja morate biti prijavljeni Prijava

Pustite Odgovori

filmi

Filmska franšiza 'Evil Dead' bo dobila DVA nova dela

objavljeno

on

Za Fedeja Alvareza je bilo tveganje, da bi znova zagnal klasiko grozljivk Sama Raimija Evil Dead leta 2013, vendar se je to tveganje izplačalo in tudi njegovo duhovno nadaljevanje Evil Dead Rise leta 2023. Zdaj Deadline poroča, da serija dobiva, ne enega, ampak dva sveži vnosi.

Vedeli smo že za Sébastien Vaniček prihajajoči film, ki se poglobi v vesolje Deadite in bi moral biti pravo nadaljevanje najnovejšega filma, vendar smo zelo dvomljivi, da Francis Galluppi in Slike hiše duhov izvajajo enkraten projekt, postavljen v Raimijevo vesolje, ki temelji na ideja, da Galluppi podaril Raimiju samemu. Ta koncept se skriva.

Evil Dead Rise

"Francis Galluppi je pripovedovalec zgodb, ki ve, kdaj naj nas pusti čakati v vrejoči napetosti in kdaj naj nas udari z eksplozivnim nasiljem," je Raimi povedal za Deadline. "Je režiser, ki v svojem celovečernem prvencu pokaže nenavaden nadzor."

Ta funkcija je naslovljena Zadnji postanek v okrožju Yuma ki bo v kinematografih v Združenih državah izšel 4. maja. Sledi trgovskemu potujočemu trgovcu, ki je »obstal na podeželskem počivališču v Arizoni« in »je s prihodom dveh bančnih roparjev pahnjen v grozen položaj talcev, ki nimata nobenih pomislekov glede uporabe krutosti. - ali hladno, trdo jeklo - za zaščito njihovega s krvjo umazanega bogastva.

Galluppi je nagrajeni režiser kratkih znanstvenofantastičnih/grozljivk, čigar priznana dela vključujejo Visoki puščavski pekel in Projekt Gemini. Ogledate si lahko celotno urejanje Visoki puščavski pekel in zbadljivka za Gemini spodaj:

Visoki puščavski pekel
Projekt Gemini

Recenzija 'Civil War': Ali je vredno ogleda?

Nadaljuj branje

filmi

'Nevidni človek 2' je "bližje, kot je kdajkoli bil" dogodku

objavljeno

on

Elisabeth Moss v zelo dobro premišljeni izjavi je dejal v intervjuju za Veselo Žalostno Zmedeno da čeprav je bilo pri tem nekaj logističnih težav Nevidni človek 2 na obzorju je upanje.

Gostitelj podcasta Josh Horowitz vprašal o nadaljnjem ukrepanju in če Moss in režiser leigh whannell bili bližje temu, da bi našli rešitev za to. "Bližje smo, kot smo bili kdaj koli prej, da ga razbijemo," je rekel Moss z velikim nasmeškom. Njeno reakcijo si lahko ogledate na 35:52 označite v spodnjem videu.

Veselo Žalostno Zmedeno

Whannell je trenutno na Novi Zelandiji, kjer snema še en pošastni film za Universal, Volčji človek, ki bi lahko bila iskra, ki zaneti težavni koncept Temnega vesolja družbe Universal, ki ni dobil zagona od neuspelega poskusa oživitve Toma Cruisa Mummy.

Tudi v videu podcasta Moss pravi, da je ne v Volčji človek filma, tako da so kakršne koli špekulacije, da gre za crossover projekt, v zraku.

Medtem je Universal Studios sredi gradnje celoletne hiše strašil v Las Vegas ki bo predstavil nekaj svojih klasičnih kinematografskih pošasti. Odvisno od obiskanosti bi to lahko bila spodbuda, ki jo studio potrebuje, da bi občinstvo spet začelo zanimati za njihove IP-je bitij in da bi na podlagi njih posneli več filmov.

Projekt v Las Vegasu naj bi se odprl leta 2025, kar sovpada z njihovim novim pravim tematskim parkom v Orlandu, imenovanim Epsko vesolje.

Recenzija 'Civil War': Ali je vredno ogleda?

Nadaljuj branje

Novice

Triler Jakea Gyllenhaala 'Presumed Innocent' serija dobi predčasni datum izida

objavljeno

on

Jake Gyllenhaal velja za nedolžnega

Omejena serija Jakea Gyllenhaala Domnevno nedolžen pada na AppleTV+ 12. junija namesto 14. junija, kot je bilo prvotno načrtovano. Zvezdnica, katere Road House ponovni zagon je prinesel mešane kritike na Amazon Prime, prvič po svojem nastopu sprejema male zaslone Umor: življenje na ulici v 1994.

Jake Gyllenhaal v 'Presumed Innocent'

Domnevno nedolžen proizvaja David E Kelley, Bad Robot JJ Abramsain Warner Bros Gre za priredbo filma Scotta Turowa iz leta 1990, v katerem Harrison Ford igra odvetnika, ki opravlja dvojno nalogo preiskovalca, ki išče morilca svojega kolega.

Tovrstni seksi trilerji so bili priljubljeni v 90. letih in so običajno vsebovali zapletene konce. Tukaj je napovednik za izvirnik:

Glede na Rok, Domnevno nedolžen se ne oddalji daleč od izvornega materiala: »...the Domnevno nedolžen Serija bo raziskovala obsedenost, seks, politiko ter moč in meje ljubezni, medtem ko se obtoženi bori, da bi svojo družino in zakon obdržal skupaj.”

Naslednji za Gyllenhaala je Guy Ritchie akcijski film z naslovom V sivem izid je predviden za januar 2025.

Domnevno nedolžen je omejena serija z osmimi epizodami, ki bo predvajana na AppleTV+ od 12. junija.

Recenzija 'Civil War': Ali je vredno ogleda?

Nadaljuj branje